#3 Aanmelden en ontdekkingstocht

sturing gevenMijn weblog is aangemeld. Tsja, wat moet je dan nog meer…
Nou, eigenlijk, is dat wel het begin…
het begin van het Columbus-op-het-web-gevoel.
Het ontdekken, niet alleen, maar met collega’s om je heen.

Stilletjes langs de lijn … geniet ik van het beetje sturing geven…

5 Reacties to “#3 Aanmelden en ontdekkingstocht”

  1. Lighthousje Says:

    Krijg van Kirsten Krabbelt de tip dat jij mij kunt helpen met de hyperlinkjes? Als ik ze nu aanklik, wordt er geen nieuwe pagina geopend…heb al geprutst met ‘target=_blank’, maar geen resultaat…
    Wat doe ik verkeerd??

  2. diriwout Says:

    Marc, dat beetje sturing geven, dat bevalt me wel.
    Allereerst, probleem van het inloggen heb ik zelf kunnen oplossen.
    Achteraf vrij makkelijk, bij algemeen het vinkje weghalen bij “Gebruikers moeten ingelogged zijn om een reactie te kunnen plaatsen”.

    Dan toch nog even terug komend op dat sturing geven. Ik probeer de widget meta te gebruiken. (aan & afmelden, rss enz.) Via de FAQ’s wordt ik steeds doorverwezen naar de plug-in en web-editor die er in mijn account aanwezig zou moeten zijn. Maar deze tabbladen mis ik dus in mijn account. Is er een andere oplossing? Ik hoor het wel

  3. Lighthousje Says:

    Het is al gelukt hoor!!!

  4. Nazdrave1970 Says:

    @diriwout: ik heb de meta widget gewoon in de balk gesleept. Dan verschijnen automatisch mijn rss-feeds voor de logjes en voor de reacties. Misschien is de rss-feed-widget wat verwarrend overgekomen. De RSS-feed-widget is om rss-feeds van derden te integreren op je website. Eh… je zou echt niet de eerste zijn die zich daarin vergistte! 😉

  5. 23dingeninsteenwijk Says:

    hai

    nou in de VS hebben ze inderdaad interssante sites

    nu heb ik een x-rated weblog 😉
    fijn weekend

    steenwijk23

Plaats een reactie